دلیل ارزانی محصولات ما

سلام به شما بازدید کننده گرامی
در اینجا قصد دارم علت ارزانی قیمت محصولات مبل محمدی را برای شما شرح دهم
در مورد ارزانی قیمت اولین سئوال هایی که به ذهن هر بازدید کننده از سایت می رسد این است که :
چه حقه ای در کار است؟ که قیمت ارزان و زیر قیمت بازار عرضه می کند؟
واولین پاسخ هایی که به ذهن می رسد این است که :
حتما صاحب این کسب وکار دیوانه شده
شاید قصد کلاه برداری دارد
شایدم با همکاری با دوست عزیزمان چین قصد عرضه کالای بی کیفیت دارد
ودر نهایت هیچ پاسخی نیست که شما را قانع کند که کسی قصد دلسوزی برای شما را داشته باشد

بعداز این سئوال وجواب ها من برآن شدم تا در اینجا درباره سیاست مبل محمدی در مورد ارزان فروشی توضیحاتی بدهم .
تا بازدید کننده های عزیز بیشتر با ما آشنا شوند
واقعیت امر این است که :
هزینه تولید مبلمان نصف وگاه آن1/3قیمت تمام شده فروش آن در نمایشگاه است
یعنی اگر فرض کنیم که در نمایشگاه مبلی را 2میلیون تومان قیمت گذاشته اند وبه فروش می رسانند هزینه کامل تولید این مبل 1میلیون تومان بوده است.
(هزینه تولید یعنی تمامی هزینه ها ، از چوب خام گرفته تا نجاری منبت کاری رویه کوبی و…تاتکمیل شدن کامل مبل)
به زبان ساده تر یعنی اینکه تمامی این کسب کار ها سود خود را روی این کار برده اند ومحصولی را تولید کرده اند
 وقیمت نهایی قیمتی است که شامل همه این هزینه ها می باشد
در نتیجه مبلی با هزینه 1ملیون تومان تولید شده است،این مبل توسط مدیران تولیدی های مبلمان به نمایشگاه ها عرضه می شود
در نهایت این مبل درنمایشگاه به قیمت 2ملیون تومان فروخته می شود ! !
حالا قصد داریم توضیح دهیم که چرا نمایشگاه ها مبلمان خریداری شده خود را به 2برابر قیمت می فروشند
اگر شما هم آماری از قیمت اجاره نمایشگاه ها در شهر بگیرید متوجه خواهید شد که قیمت نمایشگاه ها واجاره آنها واقعا
 بالا است.به همین دلیل صاحبان نمایشگاه ها مجبور به فروش2برابر قیمت محصولات خود می شوند
تا بتوانند هم سود کافی داشته باشند وهم هزینه های بالای خود را بپردازند
پس اگر نمایشگاها مبلمان را به 2برابر قیمت نفروشند باید تا چند وقت دیگر منتظر ور شکستگی خود باشند
اگر همه نمایشگاه ها ورشکسته شوند پس دیگر مردم از کجا مبل مورد نظر خود را تهیه کنند؟

ما قصد داریم
تا با بازاریابی اینترنتی مشتری های مورد نظر را با محصولات خود از طریق وب سایت آشنا سازیم
تا هم مجبور به اجاره نمایشگاه های سنگین نباشیم وهم با ارزان فروشی محصولات مشتری های بیشتری را جذب کنیم
تا با تولید بالا هم ما سود بیشتری برده باشیم وهم مشتری به بازار جدیدی دست پیدا کند وبتواند با کمترین قیمت بهترین
 محصول را انتخاب کند
ما با این نوع فروش سعی داریم تا مبلمان را از تولید به مصرف برسانیم ودستهای پشت پرده را کوتاه کنیم
با این سیاست کاری فروش ما افزایش پیدا خواهد کرد.با افزایش فروش سود ما افزایش پیدا خواهد کرد.
این نوع فروش در دنیا سال های سال است که انجام می شود ومشتری را با بهترین محصولات در کمترین قیمت آشنا می سازد
تصمیم ما براین است که بجای تولید وفروش تعداد محدودی محصول وبردن سود زیادی روی آنها،تولید محصولات را
 افزایش دهیم
یعنی اگر تا بحال ماهانه20دست مبل تولید می کرده ایم ازاین به بعد تصمیم داریم ماهانه 80 دست مبل تولید کنیم وبجای
 اینکه دست مبل را دوبرابر قیمت بفروش برسانیم80دست مبل را با قیمت خیلی پایین عرضه کنیم
مثلا اگر روی20دست مبل20 میلیون سود می کردیم ازالان به بعد با افزایش مشتری ها80 دست مبل راباسود30میلیون
 تومان عرضه خواهیم کرد این یعنی بجای اینکه سودرابالا ببریم،تعداد تولید را افزایش داده ایم وروی تعداد بالا سود کمی برده ایم
در نهایت ما اگر تا به حال 20 میلیون سود می برده ایم ازین به بعد 30 میلیون سود می بریم
پس در نتیجه این روند
هم برای ما مفید خواهد بود هم برای مشتری که دیگر لازم نیست سود زیادی به نمایشگا ها بدهد

امید وارم توانسته باشم با این توضیحات سوالاتی که در ذهن برخی از بازدید کنندها بوجود می آید را پاسخ داده باشم

/ 0 نظر / 7 بازدید